- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Publicada nota informativa sobre alta d'unitats en DIR3 per a facturació electrònica
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".
26 setembre 2014
En aquesta nota informativa es completen les instruccions sobre com les diferents unitats administratives han de gestionar la seva alta en DIR3, el Directori Comú d'Unitats, per a la gestió de les factures electròniques.
D'acord amb l'Ordre HAP/492/2014, de 27 de març, per la qual es regulen els requisits funcionals i tècnics del registre comptable de factures de les entitats de l'àmbit d'aplicació de la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d'impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el Sector Públic:
- Disposició addicional tercera. Codificació d'òrgans administratius.
- Les factures que s'expedeixin a partir de l'entrada en vigor d'aquesta Ordre ajustaran la codificació dels òrgans administratius que participin en la tramitació de les mateixes a l'establerta en el directori DIR3 d'unitats administratives comunes gestionat per la Secretaria d'Estat d'Administracions Públiques.
El Directori Comú DIR3 proporciona un Inventari unificat i comú a tota l'Administració de les unitats orgàniques / organismes públics, les seves oficines associades i unitats de gestió econòmica ‐ pressupostària, facilitant el manteniment distribuït i corresponsable de la informació.
Totes les Entitats Locals es troben ja incloses en DIR3 amb un codi únic. Aquest codi es pot consultar al següent enllaç:
http://administracionelectronica.gob.es/ctt/dir3/descargas
Llistats, Listado de Unidades Orgánicas de EELL
Poden consultar amb la IGAE si el seu municipi precisa donar de alta, a l'efecte de factura, noves unitats de nivell inferior a la pròpia Entidad Local.
http://www.igae.pap.minhap.gob.es/sitios/igae/es-es/rcf/paginas/rcf.aspx
Així, aquells municipis que necessitin donar de alta noves unitats en DIR3 de nivell inferior a la pròpia Entidad Local a l'efecte de factura, han de sol·licitar prèviament un usuari proveïdor de Directori per donar de alta les seves unitats en:
https://ssweb.seap.minhap.es/ayuda/consulta/dir
Per a consultes relacionades amb Factura Electrónica i aclariment dels termes oficina comptable, òrgan gestor i unitat tramitadora, dirigeixin les seves consultes a:
https://ssweb.seap.minhap.es/ayuda/consulta/face
Per donar-se de alta en el Punt General d'Entrada de Factures Electròniques:
- Infraestructures i serveis comuns
- Centre de Transferència de Tecnologia
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8