accesskey _ mod _ content

Rincon de la victoriako udalak administrazio elektronikoa ezartzeko lanean ari da.

apirilak 16, 2013

Antolaketa-eredu berria da helburu duen administrazio-kudeaketa modernizatzeko.

Adierazi arabera, “ zinegotziak administrazio elektronikoa ezartzeko oso interesgarria izango da herritarrek eta enpresek hornitzaileak, izapide telematikoak egin ahal izango dituzten eguneko 24 orduetan, inora joan beharrik gabe eta hasi eta udaletxeraino. Berria izango da ingurua herritarrei egindako eta enpresetan ”.

Horretarako, Herritarraren Karpeta bat irekiko da, herritarrak alta eskatzen duten ordainagiriak egitea eta espedienteak kontsultatu ahal izango ordainketa-gutunak, tasak autolikidazioa hainbat udal eskolak, kexak eta iradokizunak kudeatzea edo ezkontza-tasak ordaindu eta pasabideak, besteak beste izapide batzuk.

Karpeta bat ere egongo da eskura hornitzailearen eskatzen duten enpresetako fakturak kontsultatu ahal izango dute, fidantzak eta abalak, dokumentazioari buruz edo banku-kontuak, dokumentuak eta eskaerak kudeatzea.

 

Albistearen jatorrizko iturria (Ireki leiho berrian)

  • Herritarrak
  • Enpresa
  • Zerbitzu elektronikoak