- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
El Govern Basc integrat en el Sistema d'Interconnexió de Registres
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".
07 desembre 2017
El 70% de la població espanyola compta amb una administració pública pròxima integrada en SIR. Amb la incorporació del País Basc a SIR, s'amplia la cobertura de SIR en les CCAA i s'espera que aquesta incorporació impulsi a les EELL d'aquesta Comunitat Autònoma al fet que s'integrin també.
Mitjançant la integració del Govern Basc en SIR ja és possible tant enviar com rebre electrònicament seients registrals amb la seva documentació adjunta digitalitzada per aquesta via.
El Govern Basc interopera en SIR amb la seva pròpia aplicació de registre certificada per la SGAD en complir els requisits tècnics necessaris.
Les entrades per registre digitalitzades, són el primer pas perquè les administracions avancin en la tramitació electrònica prevista en la Llei 39/2015. Els documents adjunts als seients, haurien de ser els primers a conformar els expedients electrònics associats a la tramitació dels procediments.
A dia d'avui totes les CCAA poden rebre els seients registrals electrònics excepte Navarra, la incorporació dels quals s'espera pròximament.
Actualment hi ha 3.374 Oficines d'Assistència en matèria de registre integrades en SIR, de les cualesdesde les quals els ciutadans poden presentar els seus escrits, sol·licituds i comunicacions presencialment: 663 de l'Administració de l'Estat, 619 de CCAA i 2.063 d'Entitats Locals, 25 d'Universitats i 4 d'altres Institucions.
A més els interessats poden relacionar-se electrònicament amb les AAPP ben a través de les seves seus electròniques o des dels registres electrònics. El Registre Electrònic permet enviar electrònicament escrits, sol·licituds i comunicacions a les administracions integrades en SIR.
Més informació en solució SIR del CTT.
- Infraestructures i serveis comuns
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8