Connectat amb el teu Ajuntament de Santa Cruz de Tenerife

• Opinar

18 novembre 2013

El Ayuntamiento de Santa Cruz de Tenerife ha registrado durante la última década un avance importante en el desarrollo de la administración electrónica y la incorporación de las tecnologías de la información y la comunicación. Pero lejos de conformarnos con el progreso alcanzado, en el presente mandato estamos empeñados en reforzar la apuesta y renovar las prestaciones aplicadas al servicio municipal, teniendo en cuenta la evolución permanente y los continuos avances surgidos en el campo de las nuevas tecnologías.

Aquesta aposta té el seu principal reflex en el funcionament de la seu electrònica municipal (santacruzdetenerife.es), a la qual avui podem referir-nos com una oficina més entre les dedicades a l'atenció al ciutadà. Diria fins i tot, sense risc a equivocar-me, que aquesta finestreta virtual absorbeix ja un major volum de gestió que el que pugui donar-se en unes altres on es necessita la presència personal. Serveixi com a exemple que l'accés mitjançant clau a la nostra seu electrònica va sumar 27.012 usuaris sol en el primer semestre d'aquest any, quan el total en 2012 havia estat de 12.623 usuaris.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Ciutadà
  • Serveis electrònics