Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Rexistro Electrónico Común - Goberno de Cantabria

  • Nomee Abreviado:
    REC
    Resumen:
    O Rexistro Electrónico Común permite a presentación de calquera solicitude, escrito e comunicación remitida aos órganos da Administración da Comunidade Autónoma de Cantabria.
    Destinatarios:
    Cidadán , Empresa , Calquera Administración Pública , CCAA
    Organismos Responsables:
    Modo de Uso:
    Produto instalable
    Contacto:

    Soporte Telefónico 24x7...Oficina de Atención á Cidadanía Teléfono: 012

    Tipo de Solución:
    Aplicación
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Autonómico
    Área técnica:
    Tramitación electrónica
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público , Documentos Persoais
    Licenza:
    Licenza Publica para AAPP
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnica
    Linguaxe de Programación:
    HTML , JAVA , J2EE , JSP , Servizos Web
    Sistema Operativo:
    Linux

    Descrición

    Descrición do seu propósito e finalidade

    O Rexistro Electrónico é unha aplicación informática que permite ao cidadán interactuar telematicamente coa Administración para a presentación de escritos, solicitudes e comunicacións relativas aos procedementos administrativos habilitados para o seu uso mediante Administración Electrónica.

     Para utilizar todas as funcionalidades que ofrece o Rexistro Electrónico Común, será necesario dispor dun DNI Electrónico ou outro certificado dixital recoñecido incluído na lista de certificados admitidos, así como cumprir co resto de requisitos técnicos.

    Marco lexislativo que a ampara no caso de que o houbese

    Decreto 37/2012, de 13 de xullo, polo que se regulan o rexistro, as comunicacións electrónicas e a sede electrónica da Administración da Comunidade Autónoma de Cantabria e os seus organismos públicos.

    http://boc.cantabria.es/boces/veranuncioaction.do?idAnuBlob=232270(Abre en nova xanela)

    Resultados cuantificables a obter coa súa implantación

    Apertura a Internet do 100% de calquera tipo de solicitude administrativa regulada (subvencións, axudas, bolsas, premios, procedementos a instancia de parte, recursos, reclamacións,...) ou non reguladas (expón solicita)

    Vantaxes a obter coa súa utilización

    A implantación do Rexistro Electrónico é beneficiosa tanto para a Administración Pública e os seus empregados como para o cidadán, proporcionando, entre outras, as seguintes vantaxes:

    Vantaxes para a Administración

    • Facilita a automatización dos procesos administrativos.
    • Redúcese o tempo empregado en tarefas repetitivas, incrementando a produtividade do empregado público.
    • Facilita que toda a información e/ou documentación necesaria para cada trámite estea accesible desde un só lugar (portal de intranet, bases de datos da Administración, etc.), eliminando a necesidade de buscar documentación en diferentes arquivos con distintas localizacións físicas
    • Diminúese o tempo de resposta ao cidadán.
    • Proporciona un punto de partida para a creación de novos servizos ao cidadán.

     Vantaxes para o cidadán 

    • O Rexistro de documentos pódese realizar vía web as 24 horas do día coas mesmas garantías xurídicas que os sistemas de rexistro presenciais.
    • Elimínase a necesidade de desprazamentos para presentar as solicitudes: basta con dispor da infraestrutura necesaria (computador, conexión a internet, e certificado dixital).
    • Simplifícanse os trámites, normalizando procedementos e empregando formularios estándar.
    • Toda a información e/ou documentación necesaria para cada trámite está dispoñible nun só lugar.

    Redúcese o tempo empregado na tramitación, ao eliminar esperas innecesarias.

    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas