- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
DIRe é un sistema de información que permite ás entidades (persoas xurídicas do ámbito privado) manter información básica, para que as distintas aplicacións da Secretaría Xeral de Administración Dixital e daqueles organismos, Administracións Públicas e servizos privados que desexen facer uso da este información poidan acceder á mesma respondendo o artigo 14 da lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
O sistema está dividido en dous partes ben diferenciadas:
Portal de Consumo:
- Procura de información das entidades dadas de alta en DIRe. A procura pódese facer polos seguintes criterios:
- Nome ou razón social
- NIF
- Código DIRe
- Acceso a toda a información en detalle da entidade desde os resultados da procura. Poderá ver toda a información que a entidade facilitase.
- A información dunha entidade poderá ser descargada en formato CSV.
- Uso do API Rest de Consumo. Toda a funcionalidade anteriormente descrita pódese obter desde web services. Para poder usalos deberá asinar a aceptación dunhas condicións de uso adecuado e responsable da información contida no sistema.
- DIRe proporciona un token de integración que deberá informar en todas as chamadas á web service.
Portal de Contribución:
- O acceso ao portal faise mediante a identificación en cl@ve dun certificado electrónico válido de clasificación 1, 11 ou 12.
- Alta e xestión das entidades e a súa estrutura. Poderá dar toda a información da súa entidade (nome, descrición, persoas de contacto, enderezo postal, redes sociais, páxina web, etc.). Este nivel de detalle de información tamén vale para as unidades que forman a súa estrutura empresarial.
- O alta da entidade e as súas unidades provelles dun código alfanumérico chamado código DIRe que identifica a súa entidade ou as súas unidades de maneira unívoca.
- Poderanse nomear tantos administradores como sexa necesario, poden ser persoas físicas/xurídicas, identificando o NIF ou certificados de selo ou compoñente para a xestión do portal a través de web services.
- A entidade e a súa estrutura poderá ter 3 estados. Os estados son reversibles:
- Activada: está dada de alta e aparece visible nos resultados das procuras no portal de Consumo.
- En Proceso: está dada de alta pero non aparece nos resultados das procuras do portal de Consumo.
- Extinguida: aínda non estando dadas de alta mantense a información da entidade e móstrase como extinguida.
- Revisión de todas as actividades realizadas na xestión da entidade e a súa estrutura.