I Encuentro de Cooperación en Administración Electrónica y Sociedad de la Información de Tenerife.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

13 maig 2013

El Cabildo de Tenerife muestra a los 31 ayuntamientos de la isla las ventajas de la administración electrónica, reuniéndose con los representantes municipales de cada uno de los municipios, y en el que se expusieron las ventajas del uso de las nuevas tecnologías.

Aquests eixos constitueixen la base per a la coordinació entre administracions, que ha fet possible la publicació massiva i per fases de les seus electròniques de la illa, així com la posada a disposició ciutadana de les infraestructures del NAP pertanyents al Projecte ALiX, a través de la seva primera línia d'atenció que són els ajuntaments, en compliment dels marcs legals vigents en aquesta matèria.

Estos servicios insulares de asistencia y cooperación municipal se prestan desde la Unidad de Modernización Continua, a través de la Consejería de Administración Electrónica y Sociedad de la Información, tomando como punto de partida la situación actual, siempre en plena autonomía municipal y con carácter voluntario.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Cooperació interadministrativa
  • Govern obert, Informes i Estudis