Es publica una nova edició de l'informe CAU que monitora l'avanç de les Comunitats Autònomes cap a l'Administració electrònica. Inclou informació del grau d'avanç aconseguit l'any 2022 en els principals serveis electrònics prestats per les Comunitats Autònomes a ciutadans i empreses.
Este informe se enmarca dentro del el grupo de trabajo de “Observatorio, indicadores y medidas” en el cual participan todas las comunidades y ciudades autónomas y el Ministerio de Asuntos Económicos y Transformación Digital. Este grupo de trabajo se crea en la Comisión Sectorial de Administración Electrónica que es el órgano técnico, dentro de la Conferencia Sectorial de Administración Pública para la cooperación de la Administración General del Estado, de las administraciones de las Comunidades Autónomas, y de las entidades que integran la Administración Local, con el fin de actuar como observatorio del avance de la administración digital.
En aquest context, es realitza la recollida de “informació de l'avanç en els serveis electrònics, el seu ús, govern obert, transparència, tecnologies, recurs humans i pressupost i despeses relacionades amb les tecnologies de la informació”. Els resultats d'aquests estudis es presenten en informes bianales i es publiquen al Portal d'Administració Electrònica (PAe). L'informe CAU es ve publicant des de l'any 2004.
L'informe s'alinea amb indicadors mesurats en l'informe de la Comissió Europea i ha de servir com a referència per programar l'avanç en els propers anys en el marc de la Dècada Digital.