O intercambio de asentos rexistrais en SIR supera o oito millóns de asentos en agosto

• Escoitar

19 setembro 2018

Durante o mes de agosto alcanzouse a cifra de 8.007.354 de asentos rexistrais electrónicos intercambiados por SIR

Ao finalizar o mes de agosto, superáronse os 8 millóns de asentos rexistrais electrónicos intercambiados por SIR. Aproximadamente, o 50% destes asentos corresponden á AGE (3.975.759) aínda que o máis significativo deste mes, foi o forte crecemento dos asentos rexistrais electrónicos enviados polas Entidades locais (3.005.161) debido á progresiva e crecente incorporación de concellos á plataforma (3.448 entidades locais integradas) superándose xa o 75% de cobertura do total da poboación española (75’81%).

As provincias que experimentaron un maior crecemento durante o mes de agosto en canto ao número de concellos integrados en SIR, foron Cádiz e Valencia. Respecto ao mes de xullo, Cádiz pasou de ter o 30% dos seus concellos integrados, ao 59% e Valencia, co 45% dos seus municipios en xullo, alcanzou o 56% dos seus municipios.

Las presentaciones registrales en Registro Electrónico han sido de 76.994 registros presentados, cifra sensiblemente inferior al mes de julio, pero significativa, ya que durante el mes de agosto la actividad laboral y mercantil disminuye debido al periodo estival.
También cabe destacar que, en el mes de agosto, se ha incorporado a SIR la Universidad de Vigo, siendo ocho el número de universidades públicas integradas en la plataforma en la actualidad.

Máis información na Solución SIR do CTT

• Infraestruturas e servizos comúns