La Diputación Provincial de Cáceres ha puesto a disposición de los ayuntamientos menores de 2.000 habitantes una herramienta para implantar la administración electrónica en este tipo de localidades. El pasado día 10 se celebraron unas jornadas para explicar el funcionamiento de dicha plataforma.
La presidenta de la Diputació de Càceres, Rosario Cordero, i la diputada de l'Àrea de Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC), Ana Garrido, han convocat als alcaldes de la província per donar a conèixer la nova eina digital que es va a posar a la disposició dels municipis per facilitar la tasca administrativa del dia a dia.
En aquestes jornades s'ha explicat el funcionament de la plataforma, que, no solament dona compliment a la legislació vigent sinó que ajudarà a gestionar, organitzar i simplificar les laboras diàries administratives.
Charo Cordero ha assenyalat que “l'administració electrònica ja no és una recomanació, és una obligació” i ha assenyalat que “la Llei obliga a tenir una administració electrònica i el que la Diputació està fent és ajudar a tots els ajuntaments de la província a complir amb la Llei”.
Al llarg del primer trimestre del 2017 s'arribarà a tots els ajuntaments menors de 2.000 habitants i en la pròpia Diputació Provincial de Càceres.