A Garda Civil e a DTIC asinan un acordo para a utilización da aplicación de Cita Previa

• Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

24 febreiro 2016

Esta aplicación facilitará os trámites dos cidadáns nas Intervencións de Armas e Explosivos da Garda Civil

O Director Xeral da Garda Civil, Arsenio Fernández de Mesa, e o Director de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións, Domingo Javier Molina Moscoso, asinaron hoxe na sede da Dirección Xeral da Garda Civil un acordo de colaboración para a implantación dunha aplicación de cita previa facilitando ao cidadán as xestións nas Intervencións de Armas e Explosivos da Garda Civil.

Tamén estiveron presentes nesta firma o Tenente Xeral Director Adxunto Operativo da Garda Civil, Cándido Cardiel Ojer e o Coronel Xefe da Intervención Central de Armas e Explosivos da Garda Civil, Domingo Guzmán Caballero.

Este acordo ten como obxectivo mellorar os trámites que teñen que realizar os cidadáns para a obtención dos diferentes permisos na Intervención de Armas e Explosivos da Garda Civil

Esta aplicación constará de 2 módulos de funcionalidade diferenciada:

• PCP: Administración de citas e obtención de citas por vía telefónica.
  • ICP: Obtención de citas por Internet.

PCP: Administración de citas e obtención de citas por vía telefónica

Ofrecerase aos cidadáns a asignación de citas cando estas sexan solicitadas por vía telefónica ou presencialmente nas oficinas.

ICP: Obtención de citas por Internet

Esta aplicación permitirá ao cidadán obter citas a través de Internet onde poderá seleccionar unha provincia na que queira realizar este trámite e, unha vez seleccionada esa provincia, poderá elixir os trámites dispoñibles en Internet para a mesma.

Tamén permitirá ao usuario solicitar citas, consultar as confirmadas e no seu caso, anular as mesmas. Así mesmo, a información estará dispoñible nos seguintes idiomas, para permitir a navegación multiidioma do cidadán na aplicación de cita previa de Internet:

• Castelán
  • Catalán
  • Galego
  • Eúscaro
  • Inglés

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos