El MINETUR s'integra plenament en el Sistema d'Interconnexió de Registres (SIR) mitjançant l'aplicació comuna de registre GEISER

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

07 abril 2016

Además del MINETUR, en el día de ayer se integraron en SIR: el Instituto de Astrofísica de Canarias - IAC y Patrimonio Nacional.

Gracias a su plena integración en SIR, el Ministerio de Industria Energía y Turismo (MINETUR) podrá enviar asientos registrales electrónicos al resto de las Administraciones que ya estaban en SIR. Se evita por tanto el envío 'en papel' de la documentación adjunta a dichos asientos registrales. El envío electrónico posibilita la recepción en destino de manera casi inmediata, lo cual reduce los tiempos de tramitación y se ahorran los costes del envío por correo postal. Hasta ahora el MINETUR sólo podía recibir asientos registrales electrónicos.

En el cas de l'Institut d'Astrofísica de Canàries i Patrimoni Nacional van a poder intercanviar directament els seients registrals electrònics amb altres administracions. Fins ara només podien rebre'ls a través del Ministeri d'Economia i Competitivitat i del Ministeri de la Presidència respectivament.

Més informació sobre la solució comuna de registre GEISER en CTT.

La plataforma SIR continuarà incorporant administracions en els propers mesos. Més informació sobre la solució SIR en el CTT.

• Interoperabilitat i Normalització
  • Infraestructures i serveis comuns