- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meva Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Disponible nou informe sobre consum de dades des de les CCAA en la plataforma d'intermediació.
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".
06 maig 2015
Actualitzat diàriament en la plataforma DATAOBSAE, a més de proporcionar la visió agregada de l'àmbit autonòmic, s'ofereixen també dades diferenciades per cada Comunitat Autònoma.
L'eina d'indicadors indicadors DATAOBSAE facilita l'accés a un conjunt d'indicadors que permeten analitzar la implantació i ús de l'Administració Electrònica i de les TIC en les Administracions Públiques.
En l'apartat "Solucions per a les Administracions Públiques" poden consultar-se els principals indicadors públics relatius a la Plataforma d'Intermediació de dades. Dins d'aquest apartat, si punxem en "Transmissions de dades - SVD", ens apareixeran en la secció dreta de la pantalla diverses pestanyes que ens permeten visualitzar la informació de la plataforma tenint en compte diferents paràmetres. En la pestanya "informis" s'acaba d'incorporar un nou informe públic "Plataforma Intermediació resumeixen activitat. Àmbit CCAA" .
En aquest informe, actualitzat diàriament, es pot veure el resum de la situació de les Comunitats Autònomes pel que fa al consum de dades dins de la plataforma d'intermediació. Aquest informe no inclou les dades referents al consum des de l'Administració General d'Estat ni, en general des de les Entitats Locals, atès que es focalitza en les sol·licituds realitzades des dels governs regionals.
Per a l'anàlisi de la situació general es distingeixen dos principals indicadors, el nombre de transaccions realitzades des de cada govern regional i el nombre de transaccions realitzades per cada 100 habitants d'aquesta Comunitat Autònoma. Amb aquest últim indicador es realitza una ponderació tenint en compte que el nombre de ciutadans als quins es presta servei condiciona el nombre de transaccions que sigui necessari realitzar.
Més informació sobre la solució SVD
- Centre de Transferència de Tecnologia
- Govern obert, Informes i Estudis
- Secretària General d'Administracion Digital i Observatori d'Administracion Electronica
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meva Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8