Ha destacat el progressiu increment dels tràmits electrònics integrals i ha assegurat que des de 2010 a 2014 s'ha elaborat en Seu Electrònica un catàleg de serveis d'administració des del qual fos factible poder demanar "des d'un certificat d'empadronament, una llicència d'obres o presentar una factura electrònica, estalviant temps, diners, evitant desplaçaments i reduint costos mediambientals inherents a l'ús de paper".
El sistema que impulsa la Diputació Provincial ha permès estalviar en els últims mesos als ajuntaments, entitats i ciutadans més de 125.000 euros. Com a exemple, el diputat ha assenyalat que en el primer semestre de 2014, més del 95 per cent dels documents, al voltant de 23.300, que s'ha presentat en els diferents departaments i serveis s'ha realitzat a través de signatura electrònica. Fins i tot ha matisat que a 30 de novembre del passat any, pel que fa al registre de sortida, 48.800 documents, el 95,23 per cent, han estat signats de manera electrònica, la qual cosa significa que tan sol el 5 per cent restant, 2.094 documents, s'han tramitat de forma tradicional.
Una altra dada que avala la implantació de l'administració electrònica, segons ha posat de manifest el diputat provincial, és que, mancant comptabilitzar l'últim mes del passat exercici, s'han practicat 30.975 notificacions, el 70,55 per cent, a través de l'eina "Compareix", i que en el registre d'entrada s'han rebut per via telemàtica 43.238 documents, el 58,78 per cent. "Una assignatura que tenim pendent perquè encara existeixen 30.324 els documents rebuts en paper", s'ha lamentat el diputat.