A última versión de Google Chrome xa desactivou JAVA

• Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

16 abril 2015

O cliente @asina explica como forzar en google chrome a activación de JAVA, opción que estará unicamente dispoñible ata setembro de 2015, para permitir continuar usando a applet java Cliente @asina.

El soporte para NPAPI ha sido desactivado por defecto en Google Chrome, siendo posible su habilitación temporal (hasta septiembre de 2015) para los usuarios avanzados a través de chrome://flags/#enable-npapi. Esta activación es necesaria para que pueda ejectuarse el applet Java Cliente @Firma.

Os pasos a seguir para a dita activación foron descritos polo cliente @asina na noticia  " Google Chrome desactivou a execución de Java ".

Así mesmo, desde o mes de marzo xa está dispoñible a versión Beta do Cliente @Asina que permite a execución en contornas que non soportan JAVA e que será a solución definitiva a esta problemática.

• Identidade e Firma electrónica
  • Infraestruturas e servizos comúns