La Junta de Castella i Lleó signa el conveni Oficina de Registre Virtual (ORVE) amb el Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

27 novembre 2014

La signatura del conveni ORVE possibilita el registre electrònic sense papers a totes les administracions públiques de Castella i Lleó, tant regionals com a locals.

Amb la signatura d'aquest conveni el 24 de Novembre de 2014 s'inicia la implantació de l'aplicació ORVE en les administracions públiques castellà-lleonesa que permetrà l'enviament i la recepció de seients registrals electrònicament mitjançant el Sistema d'Interconnexió de Registres ( SIR ) la qual cosa suposa una enorme millora en eficàcia del servei doncs la recepció en destinació es produeix en segons i un estalvi de costos benvolgut en més de tres euros per seient registral.

ORVE «fa realitat l'administració sense papers» ja que permet escanejar la documentació del ciutadà en les oficines de registre, aplicant la digitalització en els llocs de finestreta amb plena validesa jurídica. Els expedients s'envien electrònicament a l'oficina de destinació ràpidament, sigui el que sigui la seva ubicació geogràfica o nivell d'administració competent.

• Cooperació interadministrativa
  • Infraestructures i serveis comuns