Un total de 14.288 solicitudes, escritos y comunicaciones dirigidos al Gobierno de Cantabria han sido presentados desde 2012 a través de Internet en el Registro Electrónico autonómico.
Desde esta data superáronse os 400.000 documentos e certificados oficiais xerados de forma autonómica polo Goberno de Cantabria, evitando a duplicidade de documentación e aforrando a empresas e cidadáns a acreditación daquela información coa que xa contan as distintas administracións.
"NOVO IMPULSO" Á ADMINISTRACIÓN ELECTRÓNICA"
En un comunicado, el Gobierno regional ha expresado su intención de seguir incrementando este número mediante un "nuevo impulso" a la administración electrónica y a la simplificación de más trámites administrativos, que reduzcan costes y generen ahorros a ciudadanos y empresas.
El Gobierno pretende contar para ello con la opinión y colaboración de los agentes y entidades implicadas, y mejorar los resultados.
Con este fin, manterá un novo encontro o vindeiro martes coa patronal cántabra, no que abordarán os avances e analizaranse as iniciativas tendentes a acelerar o tempo de xestión dos expedientes administrativos, capaces de dinamizar sectores sociais e económicos.
Este será o eixo principal da segunda reunión de traballo que liderarán o presidente de Cantabria, Ignacio Diego, e a presidenta da patronal CEOE, Gema Díaz, dentro dos encontros mensuais que se comprometeron a manter ambas as partes para definir as liñas de actuación e concretar proxectos que contribúan a impulsar o sector empresarial, desenvolver o tecido industrial e a creación de emprego.
Durante la reunión de trabajo se analizará el catálogo de procedimientos en los que se ha procedido a la simplificación de trámites que afectan a la actividad económica de las empresas cántabras, así como otras propuestas y medidas de tipo tecnológico y documental.
700 PROCEDEMENTOS ELECTRÓNICOS
En 2012, o Goberno rexional iniciou un camiño para a redución dos trámites e o desenvolvemento da e-Administración, a través de senllos decretos que regulan, por unha banda, as comunicacións electrónicas e a sede electrónica, e, por outro, a simplificación documental dos procedementos administrativos.
Ambas as ferramentas permitiron promover os procedementos que se inician de forma telemática, máis de 7.000 anualmente. De feito, todos os procedementos da Administración Autonómica, uns 700, pódense iniciar xa de forma electrónica, mediante o uso de firma dixital.
No ámbito da simplificación administrativa, incluíronse importantes accións tendentes a evitar a duplicidade da documentación. O Goberno de Cantabria xa non solicita a cidadáns e entidades a presentación daquela documentación que xa está en poder das distintas administracións públicas, como pode ser o DNI, datos da declaración da renda, prestacións por desemprego, entre outros.
A través dunha nova rede informática, que permite a interconexión das diferentes administracións estatais e autonómicas, o Executivo rexional obtén os certificados pertinentes que anteriormente se esixía achegar a cidadáns e empresas.
Desde o seu inicio, en 2012, este novo servizo aforrou a presentación de 401.434 certificados e documentos deste tipo á cidadanía, 282.000 dos cales durante o exercicio 2013.
0 Comentarios
Non hai comentarios