Amb el títol "Qualitat dels serveis públics en temps d'austeritat" l'Agència d'avaluació i qualitat (AEVAL) acaba de publicar l'Informe sobre la percepció de la Qualitat dels Serveis Públics a Espanya corresponent a les dades recollides durant 2013.
En aquest document s'aborda l'anàlisi de la percepció dels espanyols pel que fa a diferents polítiques i serveis públics i la seva evolució en els últims anys. En concret, en aquest any d'austeritat, s'estudia la importància que els ciutadans concedeixen als serveis públics i el grau de satisfacció amb un ventall ampli de polítiques i serveis sectorials.
Com altres anys també s'analitzen detalladament les opinions i hàbits dels ciutadans en relació amb els serveis públics de caràcter administratiu i amb l'administració electrònica. Finalment, amb l'objectiu de proposar millores, es detallen, les actituds de la ciutadania cap a l'important programa de queixes i suggeriments.
Descàrrega de l'Informi "Qualitat dels Serveis Públics en temps d'austeritat (2014)"
Consulta de tots els Informes sobre la percepció ciutadana dels Serveis Públics