accesskey_mod_content

AEVAL, a axencia de avaliación e calidade, publica o Informe de Percepción da Calidade dos Servizos Públicos

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

09 abril 2014

Neste informe estúdase, entre outros aspectos, a percepción dos cidadáns con respecto á administración electrónica, a súa satisfacción e preferencia nas canles de uso.

Con el título "Calidad de los servicios públicos en tiempos de austeridad" la Agencia de evaluación y calidad (AEVAL) acaba de publicar el Informe sobre la percepción de la Calidad de los Servicios Públicos en España correspondiente a los datos recogidos durante 2013.

Neste documento abórdase a análise da percepción dos españois con respecto a distintas políticas e servizos públicos e a súa evolución nos últimos anos. En concreto, neste ano de austeridade, estúdase a importancia que os cidadáns conceden aos servizos públicos e o grao de satisfacción cun abanico amplo de políticas e servizos sectoriais.

Como otros años también se analizan en detalle las opiniones y hábitos de los ciudadanos en relación con los servicios públicos de carácter administrativo y con la administración electrónica. Por último, con el objetivo de proponer mejoras, se detallan, las actitudes de la ciudadanía hacia el importante programa de quejas y sugerencias.

Descarga do Informe "Calidade dos Servizos Públicos en tempos de austeridade (2014)"(Abre en nova xanela)  

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

Consulta de todos os Informes sobre a percepción cidadá dos Servizos Públicos (Abre en nova xanela)

  • Cidadán
  • Secretaria General de Administracion Digital e Observatorio de Administracion Electronica

0 Comentarios

Non hai comentarios