La Diputación Provincial de Huesca lanza una iniciativa para dotar de sede electrónica a sus municipios

• Opinar

27 novembre 2013

El President de la Diputació d'Osca ha manifestat la importància del desenvolupament de noves eines que garanteixin una administració pública més àgil i eficient. Així ho ha traslladat als assistents a la presentació de la plataforma per a gestió electrònica que la DPH posa a la disposició de les entitats locals de la província i que estarà implantada en ajuntaments i comarques durant el primer semestre de 2014.

Según han explicado, esta plataforma posibilita hasta más de 900 tipos de procedimientos que podrán realizar tanto los ayuntamientos como los ciudadanos. Entre sus funciones cabe destacar el registro electrónico, la gestión de documentos y expedientes, la notificación electrónica, la emisión de copias electrónicas o la firma digital de documentos.

• Ciutadà
  • Serveis electrònics