accesskey_mod_content

Paterna constitueix el Comitè de Seguretat per vetllar per l'administració electrònica

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

16 juliol 2013

El Comitè de Seguretat engegat per l'Ajuntament de Paterna té l'objectiu de reforçar la seguretat dels suports informàtics de l'administració electrònica. Es tracta d'un òrgan de control i seguretat informàtica i s'estableix en compliment amb el Decret 3/2010 pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat en l'àmbit de l'Administració Electrònica.

El comité ha quedado presidido por el alcalde y compuesto por la jefa del Área de Organización y Modernización-TIC, el Jefe de Policía, el Jefe del Área de Recursos Humanos, el Interventor Municipal, la Tesorera Municipal, el Oficial Mayor, la Secretaria General y el Jefe del Área de Contratación, entre otros.

Entre las funciones del comité destaca la de establecer procedimientos para el control de los datos mediante la coordinación de distintas áreas y la aprobación de una normativa de seguridad de la información. Con ello se promueve la mejora continua de la seguridad informática de un municipio que gestiona los datos de cerca de 70.000 personas.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

  • Seguretat i Protecció de Dades