Alcorcón estrena la seva nova web i engega l'Administració Electrònica

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

04 juliol 2013

L'Ajuntament d'Alcorcón ha presentat la seva nova web que pretén ser més pròxima, transparent, fàcil i còmoda per als ciutadans. Juntament amb aquesta renovació ha incorporat el Portal al Ciutadà, on els veïns podran realitzar més de 30 tràmits, com el padró, la gestió tributària o urbanista.

Mitjançant el projecte “Innova Alcorcón” actualitza el model de gestió interna municipal incorporant les noves tecnologies. Com a finalitat l'Administració Electrònica pretén donar millor servei al ciutadà, evitant desplaçaments innecessaris i permetent-li la gestió dels tràmits des de qualsevol lloc amb connexió a internet, per a això haurà de registrar-se en http://portalciudadano.ayto-alcorcon.es(Obre en nova finestra)

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Ciutadà
    • Serveis electrònics