L'Administració Electrònica regional de Madrid permet estalviar a l'any paper equivalent a dues vegades els arbres del Retir.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

04 febrer 2013

Segons ha indicat aquest divendres el conseller de Presidència i Justícia i portaveu del Govern regional, Salvador Victoria.

Victoria ha destacat durant la presentació de la nova web municipal d'Alpedrete que, a més de l'estalvi mediambiental en paper, l'Administració electrònica també suposa un estalvi en temps per als veïns, empreses, pimes i autònoms perquè poden accedir a qualsevol hora qualsevol dia de la setmana per realitzar gestions.
En paraules del portaveu regional, també suposa un exercici de "transparència en la gestió" .

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Serveis electrònics
  • Ciutadà