La Diputació de Toledo avança en Administració electrònica.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

22 novembre 2012

El Centre de Serveis Avançats, engegat per la Diputació de Toledo, permetrà als ajuntaments que ho sol·licitin accedir a les aplicacions relacionades amb l'administració electrònica, la cartografia municipal, el padró o el registre i gestor d'expedients electrònics

L'origen d'aquest Centre de Serveis Avança dos es troba en el Pla Avança 2 del Govern d'Espanya, i per a la seva posada en funcionament la Diputació ha demanat una subvenció de 316.000 euros, als quals la pròpia corporació provincial ha aportat 200.000 euros més.

Més informació(Obre en nova finestra)

• Serveis electrònics