La Diputació de Toledo avança en Administració electrònica.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

22 novembre 2012

El Centre de Serveis Avançats, engegat per la Diputació de Toledo, permetrà als ajuntaments que ho sol·licitin accedir a les aplicacions relacionades amb l'administració electrònica, la cartografia municipal, el padró o el registre i gestor d'expedients electrònics

El origen de este Centro de Servicios Avanza dos se encuentra en el Plan Avanza 2 del Gobierno de España, y para su puesta en funcionamiento la Diputación ha pedido una subvención de 316.000 euros, a los que la propia corporación provincial ha aportado 200.000 euros más.

Més informació(Obre en nova finestra)

• Serveis electrònics

0 Comentaris