L'Ajuntament de Calahorra renova el seu web per facilitar els tràmits al ciutadà.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

09 maig 2012

Entre les principals novetats que no es trobaven al portal anterior es troba la possibilitat d'utilitzar aquest recurs per realitzar tràmits i el pagament d'impostos com «el de les escombraries, el gual, el de vehicles i el de qualsevol rebut que estigui pendent.

La pàgina web de l'Ajuntament de Calahorra ( www.ayto-calahorra.es(Obre en nova finestra) ) s'ha renovat per complet per apropar l'Administració al ciutadà, oferint-li un servei de més qualitat i permetent que pugui fer consultes i gestions a través d'Internet, evitant que es desplaci fins a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà.

Més informació(Obre en nova finestra)

• Ciutadà