- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meva Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
L'Administració Electrònica al Govern Basc
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".
20 setembre 2011
Una administració orientada al ciutadà
En el año 2005, el Gobierno Vasco culminó la puesta en marcha de la Plataforma Tecnológica para la e-Administración, PLATEA. Dicha plataforma provee a las distintas aplicaciones del Gobierno Vasco de los sistemas necesarios para la digitalización de los procedimientos administrativos de acuerdo a la Ley 11/2007.
Des de la posada en funcionament de PLATEA s'han dut a terme altres iniciatives innovadores que el que pretenen és millorar i apropar els serveis de l'Administració Electrònica als ciutadans.
* Xarxa Pública Basca de Centres KZGunea. Desde el punto de vista funcional se pretende la reducción de la brecha digital entre los colectivos de ciudadanos con mayor dificultad de acceso a las Nuevas Tecnologías. Por esta razón, se puso en marcha una red de centros públicos gratuitos para la formación y el uso de las TICs en todos los municipios de Euskadi.
* La Passarel·la de Pagament Mòbil permet tramitar qualsevol ingrés en mobilitat directament des del lloc on es genera la necessitat de pagament. Eliminant-se així esperes i desplaçaments innecessaris.
* La Interfície d'Interoperabilitat permite al personal tramitador responsable de un procedimiento administrativo acceder desde su propio ordenados a los datos y certificados proporcionados por otras Administraciones Públicas, con todas las garantías de legalidad y seguridad. De este modo se evita que los ciudadanos tengan que aportar documentos que obren en poder de las AAPP, dando así cumplimiento a los requisitos de la Ley 11/2007.
Pot trobar més informació d'aquestes iniciatives en el CTT: Centres KZgunea , Passarel·la de Pagaments Mòbil , Interfície d'Interoperabilitat
- Ciutadà
- Empresa
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meva Carpeta Ciutadana
- La Seguridad Social comienza a publicar sus notificaciones en la Dirección Electrónica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8