- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meva Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
El servicio de Registro GEISER ha superado los 700.000 asientos registrales intercambiados con otras administraciones a través de SIR
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".
23 febrer 2016
Amb una mitjana de gairebé 10.000 seients setmanals des de la seva entrada en producció en 2014, GEISER es consolida com l'aplicació de registre integrada en SIR amb una major taxa de creixement en la plataforma del Sistema d'Interconnexió de Registres (SIR).
A dia d'avui GEISER és el servei de registre de referència per a l'Administració de l'Estat, després que fos designada com a Servei Compartit de Registre.
GEISER alcanza los 2.800.000 euros de ahorro gracias a la supresión del papel en el intercambio de asientos registrales entre administraciones a través del Sistema de Interconexión de Registros (SIR). La tasa media de digitalización de asientos registrales realizados con GEISER en SIR es del 86% y se espera que siga mejorando.
A més dels enviaments a través de la plataforma SIR en GEISER es produeixen intercanvis interns entre les seves oficines de registre en els quals també se suprimeix l'enviament del paper dels seients registrals.
A més dels estalvis econòmics l'intercanvi electrònic de seients registrals suposa una major eficàcia en la gestió. En realitzar-se els intercanvis electrònicament, la recepció en destinació es produeix pocs minuts després del seu enviament en origen. L'estalvi benvolgut en la tramitació electrònica d'un seient tipus és d'uns 4 euros si va digitalitzada la documentació adjunta.
Els principals usuaris de l'aplicació GEISER són les Delegacions i Subdelegacions del Govern, la Sotssecretaria del MINHAP i la Secretària d'Estat d'Administració Pública. Altres usuaris destacats són el Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social, la Direcció general de trànsit, l'Institut Nacional d'Administració Pública, el Butlletí Oficial de l'Estat, el Museu Nacional Centre d'Art Regna Sofia, l'Agència d'Avaluació i Qualitat dels Serveis, el Consell de Transparència i Bon Govern, El Parc mòbil de l'Estat, l'Institut Español d'Oceanografia, el Laboratori Subterrani de Canfranc, la Universitat de Saragossa i pròximament els Ministeris de: Indústria, Energia i Turisme; Afers exteriors i Cooperació; Justícia, i el Servei Públic d'Ocupació Estatal, la Mutualitat General de Funcionaris Civils de l'Estat i el Centre de Recerques Energètiques, Mediambientals i Tecnològiques.
Altres aplicacions de registre integrades en la plataforma SIR, comuns com a ORVE o certificades, completen el panorama de l'intercanvi digitalitzat de seients registrals amb més d'1.500.000 seients registrals intercanviats per SIR, la qual cosa es tradueix en més de 5 milions d'euros d'estalvis.
Més informació sobre la solució GEISER en el CTT.
- Cooperació interadministrativa
- Infraestructures i serveis comuns
- Interoperabilitat i Normalització
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meva Carpeta Ciutadana
- La Seguridad Social comienza a publicar sus notificaciones en la Dirección Electrónica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8