La Junta de Castilla-La Mancha firma el convenio Oficina de Registro Virtual (ORVE) con el Ministerio de Hacienda y Administraciones Publicas.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

31 octubre 2014

La signatura del conveni ORVE possibilita el registre electrònic sense papers a totes les administracions públiques de Castella-la Manxa, tant regionals com a locals.

Con la firma de este convenio el 31 de Octubre de 2014 se inicia la implantación de la aplicación ORVE en las administraciones públicas castellano-manchegas que permitirá el envío y la recepción de asientos registrales electrónicamente mediante el Sistema de Interconexión de Registros ( SIR ) lo cual supone una enorme mejora en eficacia del servicio pues la recepción en destino se produce en segundos y un ahorro de costes estimado en más de tres euros por asiento registral.

ORVE «fa realitat l'administració sense papers» ja que permet escanejar la documentació del ciutadà en les oficines de registre, aplicant la digitalització en els llocs de finestreta amb plena validesa jurídica. Els expedients s'envien electrònicament a l'oficina de destinació ràpidament, sigui el que sigui la seva ubicació geogràfica o nivell d'administració competent.

• Cooperació interadministrativa