Aquest decret vol contribuir a aconseguir una Administració eficaç, amb una oferta de serveis de qualitat i accessibles per diferents canals; una Administració oberta que promogui la transparència, la participació i la col·laboració; una Administració eficient que millori la gestió i adeqüi l'organització, simplifiqui els procediments i actualitzi la tecnologia.
Publicat el Decret 225/2014, de 14 d'octubre, de règim jurídic d'administració electrònica de la Comunitat Autònoma d'Extremadura
"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".
23 octubre 2014
Amb el present decreto la Junta d'Extremadura aborda la construcció del seu model específic d'administració electrònica a través de la regulació dels elements que la conformen: registre electrònic, expedient electrònic, gestió electrònica de procediments, arxiu electrònic, el registre de representants.
- Serveis electrònics