accesskey_mod_content

Publicat el Decret 225/2014, de 14 d'octubre, de règim jurídic d'administració electrònica de la Comunitat Autònoma d'Extremadura

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".

23 octubre 2014

Amb el present decreto la Junta d'Extremadura aborda la construcció del seu model específic d'administració electrònica a través de la regulació dels elements que la conformen: registre electrònic, expedient electrònic, gestió electrònica de procediments, arxiu electrònic, el registre de representants.

Aquest decret vol contribuir a aconseguir una Administració eficaç, amb una oferta de serveis de qualitat i accessibles per diferents canals; una Administració oberta que promogui la transparència, la participació i la col·laboració; una Administració eficient que millori la gestió i adeqüi l'organització, simplifiqui els procediments i actualitzi la tecnologia.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

  • Serveis electrònics