La Administración Electrónica se implantará progresivamente en el Ayuntamiento de Puerto de Santa María.

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

11 març 2013

L'Ajuntament del Port de Santa María ha aprovat de forma inicial l'Ordenança Reguladora de l'Administració Electrònica i la Transparència (ORAETI)

L'Ordenança ha estat impulsada per la Regidoria de Noves Tecnologies i l'empresa municipal tecnològica El Port Global. En la sessió ordinària celebrada el 9 de març, el Ple ha donat llum verda a un text que consolida encara més al municipi com un referent a nivell nacional en el camp de les noves tecnologies i el Govern Obert.
    Esta ordenanza, innovadora por su enfoque, refuerza el compromiso del Consistorio portuense con la transparencia y supone un importante avance en el desarrollo de la Administración Electrónica. La aprobación de la ORAETI se traducirá en una mayor eficiencia en los servicios que el Ayuntamiento de El Puerto presta a los ciudadanos.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Govern obert, Informes i Estudios
    • Serveis electrònics