" /> PAe - El Gobierno impulsa un foro de colaboración con el sector privado para impulsar la reutilización de información pública

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

25 juny 2013

S'ha celebrat la reunió de llançament del "Fòrum de Col·laboració Públic Privada en matèria de Reutilització de la Informació del Sector Públic (Fòrum CPP-RISP)"

Esta mañana s'ha celebrat a la seu de Red.es la reunió de llançament de el “Fòrum de Col·laboració Públic Privada en matèria de Reutilització de la Informació del Sector Públic (Fòrum CPP-RISP)”, que pretén impulsar la innovació i generar negoci entorn de/entorn de l'ús de les dades que produeixen les diferents administracions.

El Ministerio de Industria, Energía y Turismo (MINETUR) está representado en el foro por la Secretaría de Estado de Telecomunicaciones y para la Sociedad de la Información (SETSI) y por la entidad pública Red.es. A ellos se suma la Secretaría de Estado de Administraciones Públicas, del Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas, representado por la Dirección General de Modernización Administrativa, Procedimientos e Impulso de la Administración Electrónica.

Per part del sector privat, el fòrum concentra a l'Associació Multisectorial d'empreses de l'Electrònica, les Tecnologies de la Informació i Comunicació, de les Telecomunicacions i dels Continguts Digitals (AMETIC); l'Associació Espanyola d'Economia Digital (Adigital), l'Associació Multisectorial de la Informació (ASSETGI), el Fòrum CPP-TIC, The App Day i la Fundació CTIC, que gestiona el projecte europeu ePSIplatform.

• Govern obert, Informes i Estudis
  • Cooperació interadministrativa