Paterna constitueix el Comitè de Seguretat per vetllar per l'administració electrònica

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

16 juliol 2013

El Comité de Seguridad puesto en marcha por el Ayuntamiento de Paterna tiene el objetivo de reforzar la seguridad de los soportes informáticos de la administración electrónica. Se trata de un órgano de control y seguridad informática y se establece en cumplimiento con el Decreto 3/2010 por el que se regula el Esquema Nacional de Seguridad en el ámbito de la Administración Electrónica.

El comitè ha quedat presidit per l'alcalde i compost per la cap de l'Àrea d'Organització i Modernització-TIC, el Cap de Policia, el Cap de l'Àrea de Recursos Humans, l'Interventor Municipal, la Tresorera Municipal, l'Oficial Major, la Secretaria General i el Cap de l'Àrea de Contractació, entre uns altres.

Entre les funcions del comitè destaca la d'establir procediments per al control de les dades mitjançant la coordinació de diferents àrees i l'aprovació d'una normativa de seguretat de la informació. Amb això es promou la millora contínua de la seguretat informàtica d'un municipi que gestiona les dades de prop de 70.000 persones.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Seguretat i Protecció de Dades

0 Comentaris