L'Ajuntament d'Elx renova la seva imatge a la xarxa i millora els serveis online

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

09 juliol 2013

Una nova pàgina web d'Elx permet als usuaris realitzar tràmits per internet sense necessitat de desplaçar-se a les OMACs.

Elche estrena página web. El Ayuntamiento ha renovado completamente los servicios y la imagen que ofrecían en la red. Entre las funciones añadidas la gran apuesta se centra en la administración electrónica, ya que a partir de ahora los ciudadanos ilicitanos podrán realizar mediante internet los 28 trámites más habituales que se realizan a través del Ayuntamiento. Así, la actual versión ofrecerá tanto las antiguas funciones y contenidos como los más recientes, pero de distinta forma, con un diseño más moderno y organizado.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Ciutadà
  • Serveis electrònics