El Ple de Guadalajara aprova la creació d'un Portal de Transparència Municipal.

• Opinar

05 febrer 2013

Contindrà informació comptable i pressupostària sobre assumptes municipals.

El futur Portal de Transparència Municipal, aprovat per unanimitat en el ple del passat divendres, proposa la creació d'una Comissió Especial de Transparència Municipal composta per representants de tots els grups polítics. L'objectiu d'aquest nou Portal de Transparència Municipal és oferir informació sobre la Corporació Municipal en assumptes relatius als càrrecs electes i el personal de l'Ajuntament, sobre l'organització i patrimoni d'Ajuntament, sobre normes i institucions municipals.

También servirá para informar al ciudadano que solicite el registro en página web del Ayuntamiento, sobre diversos aspectos como el Reglamento de Participación Ciudadana, consejos municipales de barrio, cortes de tráfico, situación medioambiental de la ciudad etc. En este Portal de Transparencia Municipal tendrá cabida también la información contable y presupuestaria, transparencia en lo referente a los ingresos y gastos municipales, en las deudas municipales así como los procedimientos de contratación y las relaciones y operaciones con proveedores y contratistas.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Govern obert, Informes i Estudis

0 Comentaris