L'Ajuntament de Vila-real instal·larà oficines electròniques en diferents barris .

• Opinar

27 novembre 2012

L'Ajuntament de Vila-real signarà en breu un conveni amb la Fundació Europea per a la Societat de la Informació i l'Administració Electrònica per a la instal·lació, en diferents barris de la ciutat, de quatre oficines electròniques.

Estas permitirán «acercar la administración al ciudadano y mejorar el servicio que presta» hasta ahora, ya que harán posible que los vila-realenses realicen diferentes trámites administrativos, como el de registro, para los que ahora se deben desplazar hasta el ayuntamiento.

Més informació(Obre en nova finestra)

• Serveis electrònics
  • Ciutadà