• Escoitar

• A Nave. Rúa Cifuentes, 5. Madrid
  • 21 maio 2024 - 23 maio 2024
  • 10:00

O G4I ten como meta converterse no epicentro da conversación sobre transformación dixital e innovación do sector público reunindo, unha vez ao ano, ás corporacións, startups, investidores, universidades e organismos públicos que traballan neste espazo a nivel nacional e internacional.

G4I ou Govtech 4 Impact World Congress ten como obxectivo converterse no lugar de encontro máis importante do mundo, onde as solucións de alto impacto ocupan un lugar central, emerxen novos paradigmas de pensamento e florecen oportunidades para o cultivo de asociacións frutíferas. É o lugar onde a innovación se atopa coa gobernación para remodelar a forma en que os gobernos exercen a eficiencia, asegurando un impacto xenuíno nas vidas dos seus cidadáns.

G4I ofrece non só ideas, senón tamén un camiño cara a un futuro no que os gobernos sexan alicerces do cambio, armados con solucións que transcenden o ordinario e abrazan o extraordinario.

O Concello de Madrid(Abre en nova xanela) é o principal colaborador institucional deste evento que se organizará unha vez ao ano na nosa cidade. O estudo de innovación Gobe, que colabora co Concello no desenvolvemento do seu programa Govtech, é responsable do programa do congreso.

O congreso conta coa participación de 140 relatores nacionais e internacionais, entre eles líderes especializados na transformación pública de organismos internacionais como o Banco Mundial, o Fondo Monetario Internacional, a ONU, o Banco Interamericano de Desenvolvemento,  o OCDE, ou a Unión Internacional de Telecomunicacións.

Así mesmo, cóntase coa confirmación da Viceministra de Dixitalización de Ucraína, o Ministro de Dixitalización e actual Ministro de Educación de Grecia, así como CIOs de cidades como Boston, Los Ángeles e Río de Janeiro. Expertos en datos e dixitalización pública de institucións académicas de renome, como UCL, a Universidade de Nova York, Harvard e a Universidade de Hong Kong, confirmaron a súa participación. Tamén participarán expertos do ámbito nacional como un gran número de CIOs e responsables de transformación dixital das administracións públicas españolas.

Inscricións(Abre en nova xanela)

Programa(Abre en nova xanela)

Fonte orixinal do evento(Abre en nova xanela)