accesskey_mod_content

Informe de 2024 sobre a Década Dixital 2030

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

O segundo informe sobre o estado da Década Dixital da Comisión Europea ofrece unha visión global de os avances realizados na procura de alcanzar os obxectivos e metas dixitais establecidos para 2030 por o programa estratéxico de a Década Dixital. O informe deste ano sitúa a España nunha posición estratéxica favorable para alcanzar os obxectivos marcados pola Unión Europea neste ámbito.

No apartado de dixitalización dos servizos públicos el informe destaca el buen comportamiento de España y su posicionamiento por encima de la media europea en prácticamente todos los ámbitos analizados. El informe señala la contribución positiva de España aos obxectivos da década dixital da UE en materia de servizos públicos tanto para os cidadáns (84 puntos) como para as empresas (91), situándose moi por encima da media da UE (79 e 85, respectivamente). Noutros indicadores como os usuarios da administración electrónica (83,03%), a atención aos usuarios (87) e a transparencia da prestación de servizos, o deseño e os datos persoais (71,4), España sitúase por encima da media da UE (75%, 86,4 e 70, respectivamente). Canto á compatibilidade co móbil, España (94,8) sitúase lixeiramente por baixo da media da UE (95,3).

O informe destaca os esforzos de España para implementar os medios electrónicos de identificación, cuxo uso supera significativamente a media dos países da UE: o 54,4% dos cidadáns usaron a identificación electrónica para propósitos privados durante 2023 (fronte ao 41,1% na UE) e o 50,3% para acceder aos servizos públicos (fronte ao 35,7% na UE). Así mesmo, sinala o seis medidas postas en marcha para mellorar os servizos públicos en liña: O meu Cartafol Cidadán, GovTechLab, App Factory, Servizo de Automatización Intelixente, Ciberseguridade e servizos de emprego.

En canto ao o acceso aos historiais sanitarios electrónicos, a puntuación global de madurez de España en materia de sanidade electrónica é de 84,6, moi por encima da media da UE (79,1). Obtén así mesmo unha puntuación de 81 nas categorías de datos de saúde, en comparación cunha media europea de 74. O informe destaca que entre o 80 e o 100% da poboación nacional é tecnicamente capaz de acceder aos servizos de acceso en liña para os rexistros de saúde electrónica a través de aplicacións móbiles nativas e portais en liña.

Ligazóns relacionadasLigazóns relacionadas