La Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP) engega l'Oficina per a la Transformació i Impuls al Desplegament Digital (OTIDD)

• Copiar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

08 febrer 2023

L'Oficina per a la Transformació i Impuls al Desplegament Digital (OTIDD) es va presentar el passat 2 de febrer en un acte que va tenir lloc a la seu de la FEMP. Aquest nou servei assessorarà als governs locals en matèria d'extensió de les noves comunicacions ultrarrápidas.

L'Oficina per a la Transformació i Impuls al Desplegament Digital ( OTIDD ) és el nou servei que la Federació Espanyola de Municipis i Províncies ha engegat per assessorar als Governs Locals en matèria de desplegaments de les noves comunicacions ultrarrápidas (fonamentalment fibra i 5G).

Els seus objectius prioritaris se centren en:

• Ajudar a resoldre els dubtes tècnics, jurídiques i procedimentals que els Ajuntaments puguin tenir en relació amb el desplegament d'infraestructures d'alta connectivitat, així com assessorar als Governs Locals en la implantació de la nova Llei General de Telecomunicacions, llei 11/ 22 de 28 de juny.
  • Ajudar a reduir “l'anomenada bretxa digital” i que el desplegament de les noves xarxes d'alta connectivitat arribi al conjunt de la ciutadania independentment de la zona geogràfica on visquin.
  • Facilitar herramientas y procedimientos que sirvan de ayuda a las Entidades Locales para agilizar y optimizar los despliegues digitales en sus municipios.

Per a això s'ha creat la pàgina web www.otidd.femp.es(Obre en nova finestra) en la que se irá subiendo información de todas aquellas cuestiones relacionadas con normativa, informes, requisitos técnicos, jornadas y cualquier otra noticia sobre los despliegues de redes de alta conectividad (fibra y 5g) que sean de interés para las Entidades Locales. Asimismo, se ha habilitado un formulario de contacto para poder comunicar las incidencias y dudas técnicas relacionadas con estos aspectos.

Les imatges de l'acte es troben disponibles per a descàrrega (Obre en nova finestra)

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Informació i dades del sector públic