Arquitectura e marco de referencia da identidade dixital europea

• Escoitar
  • Copiar

28 febreiro 2022

O grupo de expertos eIDAS adopta un documento-esquema sobre o concepto EUDI Wallet e publícao para recibir comentarios das partes interesadas.

O 3 de xuño de 2021, a Comisión Europea(Abre en nova xanela) adoptó una Recomendación en la que se pedía a los Estados miembros que trabajaran en el desarrollo de una caja de herramientas que incluyera una arquitectura técnica y un marco de referencia (ARF), un conjunto de normas y especificaciones técnicas comunes y un conjunto de directrices comunes y mejores prácticas.

A Recomendación especifica que estes resultados servirán de base para a aplicación do Regulamento marco europeo de identidade dixital unha vez adoptado, sen que o proceso de desenvolvemento da Caixa de Ferramentas interfira ou prexulgue o proceso lexislativo.

El esquema adoptado el 22 de febrero de 2022 proporciona una descripción resumida de la visión del grupo de expertos eIDAS del concepto de MONED EUDI Wallet, que incluye:

• obxectivos da carteira EUDI,
  • roles dos actores do ecosistema,
  • os requisitos funcionais e non funcionais da carteira, e
  • bloques de construción potenciais.

O esquema non é obrigatorio. Só serán obrigatorios o Regulamento marco europeo sobre a identidade dixital adoptado definitivamente e os actos delegados e de execución adoptados en virtude da este base xurídica.

Rexístrache na plataforma Futurium (Abre en nova xanela) para proporcionar os teus comentarios ou consulta o documento adxunto.

Marco de Referencia e Arquitectura da Identidade Dixital Europea - Resumo (Descarga PDF)

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Identidade e Firma electrónica