accesskey_mod_content

La Regió de Múrcia impulsa la i-Administració, la simplificació administrativa i els compromisos de qualitat

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

17 març 2014

El Consell de Govern ha aprovat el Pla General d'Inspecció 2014-2015, en el qual s'estableixen actuacions i mesures per agilitar els procediments administratius i la reducció de càrregues burocràtiques amb l'objectiu de millorar les relacions de l'Administració regional amb els ciutadans.

El Pla d'Inspecció, que durà a terme el personal de la Inspecció General de Serveis de la Comunitat, unitat adscrita a la Conselleria d'Economia i Hisenda, recull cinc tipus d'actuacions: la simplificació administrativa, l'Administració electrònica, la Transparència i Bon Govern, les Cartes de Servei i la Inspecció General.

La Simplificació administrativa de procediments i normativa, així com l'extensió de la Plataforma d'Interoperabilitat, permetrà l'eliminació de l'aportació de documents per part dels ciutadans. D'aquesta manera, s'agilitaran els procediments, es reduiran els temps de resolució i, en definitiva, es contribuirà al fet que l'Administració actuï com a ‘motor’ del creixement econòmic i social.

El Pla contempla la implantació d'eines d'Administració electrònica (i-Administració), per substituir els mitjans administratius tradicionals i fer efectiu el dret dels ciutadans a accedir als serveis públics per via electrònica, amb el que implica de reducció de costos i càrregues.

 

  • Ciutadà
  • Serveis electrònics