Amb el títol "Qualitat dels serveis públics en temps d'austeritat" l'Agència d'avaluació i qualitat (AEVAL) acaba de publicar l'Informe sobre la percepció de la Qualitat dels Serveis Públics a Espanya corresponent a les dades recollides durant 2013.
En aquest document s'aborda l'anàlisi de la percepció dels espanyols pel que fa a diferents polítiques i serveis públics i la seva evolució en els últims anys. En concret, en aquest any d'austeritat, s'estudia la importància que els ciutadans concedeixen als serveis públics i el grau de satisfacció amb un ventall ampli de polítiques i serveis sectorials.
Como otros años también se analizan en detalle las opiniones y hábitos de los ciudadanos en relación con los servicios públicos de carácter administrativo y con la administración electrónica. Por último, con el objetivo de proponer mejoras, se detallan, las actitudes de la ciudadanía hacia el importante programa de quejas y sugerencias.
Descàrrega de l'Informi "Qualitat dels Serveis Públics en temps d'austeritat (2014)"
Consulta de tots els Informes sobre la percepció ciutadana dels Serveis Públics
0 Comentaris
No hi ha comentaris