Subscrit al seu moment en matèria d'atenció i inclusió de la discapacitat en l'àmbit de l'Administració electrònica i l'atenció al ciutadà i han signat un nou Conveni de col·laboració per a l'eliminació i reducció de càrregues administratives especialment dirigides a les persones amb discapacitat i les seves famílies.
Tots dos documents, subscrits pel secretari d'Estat d'Administracions Públiques, Antonio Beteta, i el president de CERMI, Luis Cayo Pérez, permetran agilitar la realització de diversos tràmits de les persones amb discapacitat i les seves famílies davant les Administracions Públiques, com la sol·licitud de certificats de discapacitat, o la relació entre els centres d'ocupació i l'Administració.
Per a això, es desenvolupa el projecte ‘Les Càrregues administratives que afecten a les persones amb discapacitat’ pel qual el CERMI, en col·laboració amb el Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques, farà una anàlisi de les obligacions d'informació derivades del compliment de la normativa vigent que afectin a persones amb discapacitat i a les seves famílies, i, a la seva conclusió, presentarà un informe final sobre reducció de càrregues administratives i millora de la normativa.
Igualment, el Conveni amplia els supòsits dels subscrits anteriorment entre ambdues parts en l'àmbit de l'Administració electrònica i l'atenció al ciutadà.