Planes estratègics en la Comunitat de Castella i León
Responsables i col·laboradors al govern de l'administració digital
La Direcció general de Telecomunicacions i Transformació Digital, entre altres competències li correspon el foment, coordinació i adreça de les actuacions orientades a l'impuls de la societat de la informació en la Comunitat de Castella i León. L'adreça, promoció i execució de l'administració digital.
Direcció general de Transparència i Bon Govern li corresponen entre altres competències: l'adreça i coordinació dels continguts dels portals web corporatius, govern obert, directrius de qualitat normativa, la reducció de càrregues administratives i la simplificació de procediments administratius.
Altres portals i documents relacionats amb l'administració digital
Se trata de contenidos difundidos en portales del gobierno autonómico. No se realiza un recopilatorio exhaustivo de esta materia.
Comunitat Digital de Castella i León
Comunitat Digital de Castella i León integra informació de la Xarxa de Municipis Digitals, Comunitat rural Digital
Acord pel qual s'aproven mesures per a l'efectiva aplicació de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre
El Consell de Govern de la Junta de Castella i León va aprovar el 25 de març de 2021 l'Acord pel qual s'aproven mesures per a l'efectiva aplicació de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, quant a la implantació i ús de mitjans electrònics en l'Administració de la Comunitat de Castella i León.
- Serveis electrònics
Pla estratègic de modernització de la Comunitat de Castella i León (2008-2011)
Junta de Castella i León. Conselleria d'Administració Autonòmica .- 1 pdf de 112 p.
Aquest Pla Estratègic de Modernització pretén ser el marc d'actuació que impulsi a l'Administració de la Comunitat de Castella i León cap a una millora fonamental que assenteix les bases per fer d'aquesta organització “Una Administració de tots”.
Pla d'implantació de l'Administració Electrònica a Castella i León 2009-2011
Elaboració del Pla per les Direccions generals d'Atenció al Ciudadano i Qualitat dels Serveis i d'Innovació i Modernització Administrativa de la Conselleria d'Administració Autonòmica [amb col·laboració d'altres Conselleries i Organismes] .- 1 pdf de 80 p.
En aquest document es reflecteixen els objectius que es pretenen aconseguir, la situació de la qual es parteix, els mitjans, aplicacions i serveis tecnològics que es precisen