O Informe sobre Goberno Electrónico avalía a provisión e entrega de servizos de goberno electrónico en 35 países de Europa, os 27 estados membros da UE e Islandia, Noruega, Suíza, Albania, Montenegro, Macedonia do Norte, Serbia e Turquía. Os cidadáns dos países participantes han avaliado os servizos de goberno dixital, visitando e avaliando máis de 15.000 sitios web.
Este estudo avalía os servizos públicos en liña en catro dimensións, que constan de 14 indicadores, divididos en 48 preguntas.
O catro dimensións poden describirse mediante as seguintes preguntas crave:
- Centralidade no usuario. Ata que punto préstanse servizos en liña? Como son de amigables para dispositivos móbiles? E que mecanismos de apoio e retroalimentación en liña existen?
- Transparencia. As administracións públicas están a proporcionar información clara e abertamente comunicada sobre como se prestan os seus servizos? Son transparentes sobre os procesos de formulación de políticas e deseño de servizos dixitais, así como sobre a forma en que se procesan os datos persoais das persoas?
- Facilitadores clave. Que habilitadores tecnolóxicos existen para a prestación de servizos de goberno electrónico?
- Servizos transfronteirizos. Con que facilidade os cidadáns estranxeiros poden acceder e utilizar os servizos en liña? E que mecanismos de apoio e retroalimentación en liña existen para os usuarios transfronteirizos?
Malta sitúase como o país mellor clasificado en administración electrónica cunha puntuación do 96 %, seguido de Estonia (92), Luxemburgo (89), Islandia (88), Finlandia (86), os Países Baixos (85), Lituania (85), Dinamarca (85), Letonia (82), Turquía (81), Noruega (80), Portugal (80) e España (79). O rendemento medio nos países da UE foi do 70 %.