accesskey_mod_content

La Regió de Múrcia impulsa la i-Administració, la simplificació administrativa i els compromisos de qualitat

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

17 març 2014

El Consell de Govern ha aprovat el Pla General d'Inspecció 2014-2015, en el qual s'estableixen actuacions i mesures per agilitar els procediments administratius i la reducció de càrregues burocràtiques amb l'objectiu de millorar les relacions de l'Administració regional amb els ciutadans.

El Pla d'Inspecció, que durà a terme el personal de la Inspecció General de Serveis de la Comunitat, unitat adscrita a la Conselleria d'Economia i Hisenda, recull cinc tipus d'actuacions: la simplificació administrativa, l'Administració electrònica, la Transparència i Bon Govern, les Cartes de Servei i la Inspecció General.

La Simplificació administrativa de procediments i normativa, així com l'extensió de la Plataforma d'Interoperabilitat, permetrà l'eliminació de l'aportació de documents per part dels ciutadans. D'aquesta manera, s'agilitaran els procediments, es reduiran els temps de resolució i, en definitiva, es contribuirà al fet que l'Administració actuï com a ‘motor’ del creixement econòmic i social.

El Plan contempla la implantación de herramientas de Administración electrónica (e-Administración), para sustituir los medios administrativos tradicionales y hacer efectivo el derecho de los ciudadanos a acceder a los servicios públicos por vía electrónica, con lo que implica de reducción de costes y cargas.

 

  • Ciutadà
  • Serveis electrònics

0 Comentaris

No hi ha comentaris