accesskey_mod_content

Publicació de l'Informe L'Administració Electrònica en les Comunitats Autònomes. CAU 2013

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

29 desembre 2014

logo OBSAE

Es publica una nova edició de l'informe CAU que monitora l'avanç de les Comunitats Autònomes cap a l'Administració electrònica. És la desena edició d'un informe que ha anat evolucionant en format i continguts per adaptar-se a les noves necessitats d'informació.

L'informe és fruit del treball dut a terme pel grup "Observatori, Indicadors i Mesures" creat en el marc del Comitè Sectorial d'Administració Electrònica depenent de la Conferència Sectorial d'Administració Pública. En aquest grup participen totes les Comunitats i Ciutats Autònomes coordinades per la Comunitat Autònoma de Galícia i el Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques.

La publicaciuón presenta informació, agregada i desglossada per Comunitats, d'indicadors relatius a implantació i ús de mòduls comuns de tramitació electrònica (registre electrònic, passarel·la de pagaments..), interoperabilitat, inici electrònic de procediments, i-democràcia,etc. També inclou informació del grau d'implementació aconseguit l'últim trimestre de 2014 dels principals serveis electrònics prestats per les Comunitats a ciutadans i empreses.

En aquesta edició es presenten els resultats de la presa de dades duta a terme en 2014, amb data de referència 31 de desembre de 2013, excepte para l'apartat de serveis electrònics a ciutadans i empreses la informació de les quals ha estat recollida a través de l'aplicació SIA (Sistema d'Informació Administrativa) actualitzada en general durant octubre-novembre de 2014.

La descàrrega de l'informe complet: Informi Administració Electrònica en les Comunitats Autònomes. CAU 2013(Obre en nova finestra)
 

  • Observatori d'Administració Electrònica
  • Govern obert