L'informe és fruit del treball dut a terme pel grup "Observatori, Indicadors i Mesures" creat en el marc del Comitè Sectorial d'Administració Electrònica depenent de la Conferència Sectorial d'Administració Pública. En aquest grup participen totes les Comunitats i Ciutats Autònomes coordinades per la Comunitat Autònoma de Galícia i el Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques.
La publicaciuón presenta informació, agregada i desglossada per Comunitats, d'indicadors relatius a implantació i ús de mòduls comuns de tramitació electrònica (registre electrònic, passarel·la de pagaments..), interoperabilitat, inici electrònic de procediments, i-democràcia,etc. També inclou informació del grau d'implementació aconseguit l'últim trimestre de 2014 dels principals serveis electrònics prestats per les Comunitats a ciutadans i empreses.
En esta edición se presentan los resultados de la toma de datos llevada a cabo en 2014, con fecha de referencia 31 de diciembre de 2013, excepto para el apartado de servicios electrónicos a ciudadanos y empresas cuya información ha sido recogida a través de la aplicación SIA (Sistema de Información Administrativa) actualizada en general durante octubre-noviembre de 2014.
La descàrrega de l'informe complet: Informi Administració Electrònica en les Comunitats Autònomes. CAU 2013