accesskey_mod_content

Tres Cants diu adios al paper en els tràmits municipals gràcies a l'Administració Electrònica

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

07 novembre 2013

L'Ajuntament ha implantat una nova eina que permet utilitzar l'Administració Digital en la gestió municipal. Entre els beneficis està l'estalvi de paper (el suport fins ara utilitzat per a les paperasses dels tràmits municipals) i uns altres consumibles, però també una major rapidesa en la gestió dels expedients municipals.

A las 8:00 horas del 4 de noviembre, el Ayuntamiento de Tres Cantos decía adiós definitivamente “al papel” con el arranque de la primera fase de un proyecto que pretende convertir al Consistorio en un e-Ayuntamiento, respondiendo así a uno de los objetivos del Equipo de Gobierno que es “una Administración digital más transparente, eficiente y cercana al ciudadano”. Los vecinos del municipio que ya se acercaron al registro de entrada en el Consistorio, pudieron comprobar que los documentos presentados en el Registro Municipal (desde solicitudes de empadronamiento hasta facturas por servicios realizados) eran escaneados para ser almacenados digitalmente en la nueva herramienta informática de gestión denominada Gestdoc.

  • Ciutadà
  • Serveis electrònics