Subscrit al seu moment en matèria d'atenció i inclusió de la discapacitat en l'àmbit de l'Administració electrònica i l'atenció al ciutadà i han signat un nou Conveni de col·laboració per a l'eliminació i reducció de càrregues administratives especialment dirigides a les persones amb discapacitat i les seves famílies.
Tots dos documents, subscrits pel secretari d'Estat d'Administracions Públiques, Antonio Beteta, i el president de CERMI, Luis Cayo Pérez, permetran agilitar la realització de diversos tràmits de les persones amb discapacitat i les seves famílies davant les Administracions Públiques, com la sol·licitud de certificats de discapacitat, o la relació entre els centres d'ocupació i l'Administració.
Para ello, se desarrolla el proyecto ‘Las Cargas administrativas que afectan a las personas con discapacidad’ por el que el CERMI, en colaboración con el Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas, hará un análisis de las obligaciones de información derivadas del cumplimiento de la normativa vigente que afecten a personas con discapacidad y a sus familias, y, a su conclusión, presentará un informe final sobre reducción de cargas administrativas y mejora de la normativa.
Igualment, el Conveni amplia els supòsits dels subscrits anteriorment entre ambdues parts en l'àmbit de l'Administració electrònica i l'atenció al ciutadà.