accesskey_mod_content

La correspondència postal i el suport paper desapareixerà en les relacions entre ajuntaments i Govern extremeny.

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

09 abril 2013

Les direccions generals d'Administració Local i Administració Electrònica d'Extremadura estan elaborant una eina telemàtica destinada al fet que la correspondència postal i el suport paper desaparegui en les relacions entre els ajuntaments i l'Administració regional.

L'aplicació permetrà la generació, autorrelleno i arxiu de formularis, el registre de la documentació, la creació automàtica de bases de dades, entre altres prestacions.

Abans d'implantar-ho de manera generalitzada, la mesura s'aplicarà en fase pilot amb les comunicacions i notificacions entre Ajuntament de Badajoz i administració regional amb la intenció d'avaluar les seves febleses i millorar-ho. La previsió és que la implantació sigui total al llarg de l'últim trimestre d'aquest any.

Aquesta iniciativa va a redundar en un millor funcionament de les administracions, reduint els terminis en la resposta del govern regional i la gestió d'expedients o els espais físics destinats a l'emmagatzematge, a més d'un "estalvi considerable" en despeses de tramitació, despeses corrents i uns altres no quantificables com els desplaçaments.

 

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

  • Desenvolupament de Sistemes, Aplicacions i Solucions Informàtiques
  • Cooperació interadministrativa
  • Serveis electrònics